" "
Hoorzorgprofessional met posters van Bernafon hoortoestellen

Bernafon marketingprogramma

Hoorzorgprofessionals helpen om te groeien en nog meer succes te hebben

Van effectieve marketingmiddelen die uw cliëntbetrokkenheid vergroten, tot counselingtools die uw omzet kunnen verhogen; Bernafon heeft het allemaal. Til uw praktijk/winkel naar een hoger niveau.

Invloed op de start van de aanpasprocedure

307 M

Het aantal volwassenen over de hele wereld die baat zouden kunnen hebben bij het dragen van een hoortoestel - maar dit nog niet hebben kunnen/mogen ervaren.1

 

10 jaar

De gemiddelde tijd die iemand met een gehoorverlies wacht voordat hij of zij voor het eerst hoortoestellen aanschaft.2

Richt u op het juiste publiek en op het juiste moment

Bewustwording van gehoorverlies met de marketingcampagne van Bernafon hoortoestellen

Bewustwording

Bewustwordingscampagne gehoorverlies

Uw prospects zijn waarschijnlijk nog niet klaar om over hoortoestellen te praten. Met visuals en gerichte communicatie die de aandacht trekken, helpt deze campagne u om nieuwe potentiële cliënten naar uw winkel te bewegen en ze effectief te begeleiden in het aankooptraject.

Omvat:

  • Lead-generatie materialen
  • Aanpasbare inhoud voor social media
  • Winkeldecoratie
  • Etc.

Bekijk de campagne

Acceptatie van hoortoestellen stimuleren met de marketingcampagne van Bernafon

Overweging

Marketing in de winkel

Marketingmiddelen die zijn afgestemd op de eindgebruiker, kunnen uw winkel/praktijk een heel eind op weg helpen. Ze maken cliënten niet alleen ontvankelijker voor hoorzorg, ze helpen uw winkel/praktijk ook vertrouwen en geloofwaardigheid op te bouwen.

Inclusief:

  • Consumentenbrochures
  • Aanpasbare video's voor de TV
  • POS-hardware
  • “Hoe te” gidsen
  • Etc.
Aanzet tot aanschaf van hoortoestellen met de marketingcampagne van Bernafon

Aankoop

Ondersteuning bij het adviseren

Naast middelen die interesse wekken in Bernafon hooroplossingen, geven we u ook de tools om ze te kunnen verkopen – zonder dat dit ten koste zou kunnen gaan van de speciale relatie die u met uw klanten heeft.

Omvat:

  • Productgidsen en brochures
  • Color tools
  • Etc.

Klaar voor meer efficiëntie met het Bernafon Marketing Programma?

Neem contact op met uw accountmanager

1 McCormack A, Fortnum H. Why do people fitted with hearing aids not wear them?. Int J Audiol. 2013;52(5):360-368.
doi:10.3109/14992027.2013.769066

2 Oyler, A. L. (2012, January). Untreated Hearing Loss in Adults. ASHA.
https://www.asha.org/articles/untreated-hearing-loss-in-adults/