Waarom kiezen voor Bernafon?

Bij Bernafon geloven we dat een goede hoorzorg bij u begint. Daarom is alles wat we doen ontworpen om uw werk te ondersteunen, niet om het ingewikkelder te maken. Van duurzame hardware tot intuïtieve software, van counsellingtools tot administratieve ondersteuning.

6 redenen waarom audiciens voor Bernafon kiezen

alt

Omdat een kapotte luidspreker het laatste zou moeten zijn waar u aan denkt

We geven prioriteit aan duurzaamheid en betrouwbaarheid voor elke luidspreker, drukknop en oplader die we maken.

alt

Omdat de acceptatie van cliënten begint bij de eerste aanpassing

We versterken geluid op een andere manier, waardoor natuurlijke spraakpatronen behouden blijven voor een helderder, natuurlijker geluid.

alt

Omdat u uw tijd liever besteedt aan counselling in plaats van aan verkoop

Met vier duidelijke technologieniveaus die passen bij verschillende behoeften, levensstijlen en budgetten. Het maakt van verkopen een echt gesprek.

alt

Omdat aanpassoftware moet werken zoals u dat wilt

Met OasisNXT aanpassoftware krijgt u wat u verwacht, zodat u met vertrouwen kunt navigeren.

alt

Omdat het uw cliënten zal motiveren als ze zich zelfverzekerder voelen

Onze persoonsgerichte hulpmiddelen ondersteunen u en uw cliënten vanaf de eerste afspraak tot aan de lopende zorg.

alt

Omdat u liever tijd besteedt aan uw cliënten dan aan administratie

Wij bieden ondersteuning die uw werklast vereenvoudigt, zodat u meer tijd kunt besteden aan wat echt belangrijk is.

Reden #1 Omdat een kapotte luidspreker het laatste zou moeten zijn waar u aan denkt

We weten hoe frustrerend productklachten kunnen zijn: de impact op uw tijd, uw reputatie, het vertrouwen van uw cliënten. Daarom is alles wat we maken - elke luidspreker, drukknop of oplader - gemaakt om lang mee te gaan.

Onze klanten vertellen ons steevast dat we de duurzaamste en betrouwbaarste hardware in de branche hebben.

"Mensen komen niet vaak terug met problemen, wat eigenlijk vrij zeldzaam is."

Janine Janssen, Audicien, Nederland

Reden #2 Omdat de acceptatie van cliënten begint bij de eerste aanpassing

Een optimale eerste aanpassing. Luistercomfort vanaf het begin. Een natuurlijke geluidservaring.

Het is allemaal essentieel voor de acceptatie en tevredenheid van de cliënt. Daarom versterken we geluid op een andere manier, waarbij natuurlijke spraakpatronen behouden blijven voor een helderder, natuurlijker geluid - wat het luistercomfort en de draagtijd verbetert.

"De feedback van klanten is overweldigend positief. Het geluid van Encanta is helder en duidelijk, maar toch harmonieus en klinkt vloeiend."

Patrick Poser,
Audicien, Duitsland

Reden #3 Omdat u uw tijd liever besteedt aan counselling dan aan verkoop

Daarom maakt de Encanta-familie product counselling eenvoudiger, sneller en toegankelijker. Met vier duidelijke technologieniveaus die passen bij verschillende behoeften, levensstijlen en budgetten. Het verandert verkopen in een gesprek, zodat u zich kunt concentreren op wat het belangrijkst is - het vinden van de juiste oplossing voor elke cliënt.

"De nieuwe Bernafon adviesgids is dynamisch en intuïtief. Ik gebruik het aan het begin van gesprekken met cliënten om de verschillende situaties uit te leggen waarmee ze in het dagelijks leven te maken krijgen."

Sonia Moreno,
Audicien, Spanje

Reden #4 Omdat aanpassoftware moet werken zoals u dat wilt

Aanpassoftware moet intuïtief zijn, zodat u met vertrouwen kunt navigeren en weet waar u naartoe moet om de juiste aanpassingen te doen. Met Bernafons OASISnxt aanpassoftware krijgt u wat u verwacht. Het staat bekend om zijn gebruiksgemak, met efficiënte, eenvoudige functies die waarde toevoegen aan uw dagelijkse werk.

"Met Bernafons aanpassoftware bereik je de eindstreep sneller dan met elke andere software waarmee ik ervaring heb. Het bespaart zoveel tijd omdat het extreem precies is."

Jesper Larsen, Audicien, Denemarken 

Reden #5 Omdat uw cliënten zich gemotiveerd voelen als ze zich zelfverzekerd voelen

Het is normaal dat nieuwe gebruikers gespannen zijn van de gedachte dat ze hoortoestellen krijgen. 

Daarom bieden we u praktische, persoonlijke hulpmiddelen die u in staat stellen en die uw cliënten motiveren in elke fase van hun hoorzorgtraject - van hun eerste afspraak tot de voortdurende zorg. 

"Ik houd van de Bernafon aanpak omdat de cliënt centraal staat. De counsellinggids sluit heel goed aan bij de manier waarop ik zelf werk."

Janine Janssen, Audicien, Nederland

Reden #6 Omdat u liever tijd besteedt aan uw cliënten dan aan administratie

We weten dat een goede cliëntenzorg en tegelijkertijd het runnen van een bedrijf een moeilijke balanceeroefening kan zijn. Hoe minder tijd u hoeft te besteden aan administratieve taken, hoe beter.

Als u samenwerkt met Bernafon, bieden wij ondersteuning die uw werklast vereenvoudigt - zodat u meer tijd kunt besteden aan wat echt belangrijk is.

"Ik heb ervoor gekozen om met Bernafon te werken, omdat zowel mijn cliënten als ik een unieke service krijgen. Ik kan altijd bellen, ik kan altijd mailen en er wordt altijd gereageerd."

Jesper Larsen, Audicien, Denemarken